Spis treści

 Procedura wydawania wyłącznie dokumentacji do celów prawnych

tj. wypisów i wyrysów z operatu ewidencyjnego

  1. Wnioskodawca składa wniosek o wydanie wypisu/wyrysu z operatu ewidencyjnego na formularzu urzędowym na dzienniku podawczym Starostwa Powiatowego w Myślenicach przy ul. M. Reja 13 podając informacje kontaktowe tj. nr telefonu oraz adres e-mail
  2. Pracownik Wydziału Geodezji Kartografii i Katastru niezwłocznie przygotowuje ww. dokumentację
  3. Pracownik Wydziału Geodezji Kartografii i Katastru kontaktuje się z klientem celem podania informacji o naliczeniu opłaty oraz podaje termin odbioru zamówionych dokumentów: dzień, godzinę i nr pokoju.
  4. Klient /Zamawiający/ dokonuje w banku opłaty lub realizuje przelew internetowy oraz przedkłada potwierdzenie realizacji opłaty pracownikowi Wydziału Geodezji Kartografii i Katastru.
  5. Pracownik Wydziału Geodezji Kartografii i Katastru, po sprawdzeniu dokonania opłaty za dokumentację geodezyjno-kartograficzną, wydaje klientowi zamówioną dokumentację.
  6. W sprawach wypisów i wyrysów z operatu ewidencyjnego należy kontaktować się z pracownikami Wydziału Geodezji Kartografii i Katastru pod nr telefonu 12 27 49 314
  7. W przypadku ewentualnych sporów sprawę rozstrzyga Kierownik Wydziału Geodezji Kartografii i Katastru – tel. 12 27 49 311

Procedura wydawania wyłącznie dokumentacji do zgłoszeń prac geodezyjnych i kartograficznych

  1. Wykonawcy prac geodezyjnych i kartograficznych zgłaszają pracę przez system WEB EWID
  2. Pracownik Wydziału Geodezji Kartografii i Katastru niezwłocznie przygotowuje ww. dokumentację
  3. Pracownik Wydziału Geodezji Kartografii i Katastru poprzez system WEB EWID przekazuje Wykonawcy informacje o przygotowaniu materiałów oraz naliczeniu opłaty
  4. Wykonawca kontaktuje się z Pracownikiem Wydziału Geodezji celem ustalenia daty odbioru zamówionych materiałów tj. dnia i godziny / tel. kontaktowy: 12 27 49 306 lub 12 27 49 307 /
  5. Wykonawca prac geodezyjnych i kartograficznych /Zamawiający/ dokonuje w banku opłaty lub realizuje przelew internetowy oraz przedkłada potwierdzenie realizacji opłaty pracownikowi Wydziału Geodezji Kartografii i Katastru.
  6. Pracownik Wydziału Geodezji Kartografii i Katastru po sprawdzeniu dokonania opłaty za dokumentację geodezyjno-kartograficzną wydaje Przedstawicielowi Wykonawcy zamówioną dokumentację.
  7. W przypadku ewentualnych sporów sprawę rozstrzyga Kierownik Wydziału Geodezji Kartografii i Katastru – tel. 12 27 49 311

Procedura złożenia operatów technicznych do weryfikacji i odbioru uwierzytelnionej dokumentacji

  1. Wykonawcy prac geodezyjnych i kartograficznych składają do weryfikacji operaty techniczne na dzienniku podawczym Starostwa Powiatowego w Myślenicach przy ul. M. Reja 13
  2. Po otrzymaniu informacji przez system EKS/TURBOEWID że operat techniczny został zweryfikowany pozytywnie Wykonawca kontaktuje się telefonicznie /tel. tel. kontaktowy: 12 27 49 306/ celem ustalenia daty odbioru w tym dnia i godziny
  3. Wykonawca prac geodezyjnych i kartograficznych dokonuje w banku opłaty lub realizuje przelew internetowy oraz przedkłada potwierdzenie realizacji opłaty pracownikowi Wydziału Geodezji Kartografii i Katastru.
  4. Pracownik Wydziału Geodezji Kartografii i Katastru po sprawdzeniu dokonania opłaty za dokumentację geodezyjno-kartograficzną wydaje Przedstawicielowi Wykonawcy zamówioną dokumentację.
  5. W przypadku ewentualnych sporów sprawę rozstrzyga Kierownik Wydziału

 Geodezji Kartografii i Katastru – tel. 12 27 49 311

Procedura składania dokumentacji projektowych na narady koordynacyjne

  • Kompletną dokumentację projektową należy złożyć na dzienniku podawczym Starostwa Powiatowego w Myślenicach przy ul. M. Reja 13
  • Dalej po upływie 4 dni można kontaktować się telefonicznie z pracownikiem Wydziału Geodezji Kartografii i Katastru pod nr tel. 12 27 49 305 lub e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.