Spis treści

Komunikat dotyczący przyjmowania interesantów w budynkach Starostwa Powiatowego w Myślenicach

 W związku z zagrożeniem wynikającym z rosnącej liczby zachorowań spowodowanych koronawirusem, w trosce o Państwa bezpieczeństwo i Państwa rodzin informujemy, że od dnia 16 marca 2020 r. do dnia 30 marca 2020 r. został ograniczony bezpośredni dostęp do pomieszczeń i pokojów biurowych w budynkach Starostwa Powiatowego w Myślenicach przy ul. J. Słowackiego 36, ul. Kazimierza Wielkiego 5 oraz ul. Drogowców 2.

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego z pracownikami w celu ustalenia sposobu załatwienia sprawy.

Starosta Myślenicki

/-/ Józef Tomal

 


Zostaje zawieszone przyjmowanie nowych wniosków (pozwolenie na budowę, zgłoszenie, wydawanie dziennika budowy, itp.).

W sprawach będących w toku, strony będą przyjmowane po wcześniejszym telefonicznym umówieniu na nr: 12 274-93-26 lub mailowo, pisząc na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


 Procedura wydawania wyłącznie dokumentacji do celów prawnych

tj. wypisów i wyrysów z operatu ewidencyjnego

  1. Wnioskodawca składa wniosek o wydanie wypisu/wyrysu z operatu ewidencyjnego na formularzu urzędowym na dzienniku podawczym Starostwa Powiatowego w Myślenicach przy ul. M. Reja 13 podając informacje kontaktowe tj. nr telefonu oraz adres e-mail
  2. Pracownik Wydziału Geodezji Kartografii i Katastru niezwłocznie przygotowuje ww. dokumentację
  3. Pracownik Wydziału Geodezji Kartografii i Katastru kontaktuje się z klientem celem podania informacji o naliczeniu opłaty oraz podaje termin odbioru zamówionych dokumentów: dzień, godzinę i nr pokoju.
  4. Klient /Zamawiający/ dokonuje w banku opłaty lub realizuje przelew internetowy oraz przedkłada potwierdzenie realizacji opłaty pracownikowi Wydziału Geodezji Kartografii i Katastru.
  5. Pracownik Wydziału Geodezji Kartografii i Katastru, po sprawdzeniu dokonania opłaty za dokumentację geodezyjno-kartograficzną, wydaje klientowi zamówioną dokumentację.
  6. W sprawach wypisów i wyrysów z operatu ewidencyjnego należy kontaktować się z pracownikami Wydziału Geodezji Kartografii i Katastru pod nr telefonu 12 27 49 314
  7. W przypadku ewentualnych sporów sprawę rozstrzyga Kierownik Wydziału Geodezji Kartografii i Katastru – tel. 12 27 49 311

Procedura wydawania wyłącznie dokumentacji do zgłoszeń prac geodezyjnych i kartograficznych

  1. Wykonawcy prac geodezyjnych i kartograficznych zgłaszają pracę przez system WEB EWID
  2. Pracownik Wydziału Geodezji Kartografii i Katastru niezwłocznie przygotowuje ww. dokumentację
  3. Pracownik Wydziału Geodezji Kartografii i Katastru poprzez system WEB EWID przekazuje Wykonawcy informacje o przygotowaniu materiałów oraz naliczeniu opłaty
  4. Wykonawca kontaktuje się z Pracownikiem Wydziału Geodezji celem ustalenia daty odbioru zamówionych materiałów tj. dnia i godziny / tel. kontaktowy: 12 27 49 306 lub 12 27 49 307 /
  5. Wykonawca prac geodezyjnych i kartograficznych /Zamawiający/ dokonuje w banku opłaty lub realizuje przelew internetowy oraz przedkłada potwierdzenie realizacji opłaty pracownikowi Wydziału Geodezji Kartografii i Katastru.
  6. Pracownik Wydziału Geodezji Kartografii i Katastru po sprawdzeniu dokonania opłaty za dokumentację geodezyjno-kartograficzną wydaje Przedstawicielowi Wykonawcy zamówioną dokumentację.
  7. W przypadku ewentualnych sporów sprawę rozstrzyga Kierownik Wydziału Geodezji Kartografii i Katastru – tel. 12 27 49 311

Procedura złożenia operatów technicznych do weryfikacji i odbioru uwierzytelnionej dokumentacji

  1. Wykonawcy prac geodezyjnych i kartograficznych składają do weryfikacji operaty techniczne na dzienniku podawczym Starostwa Powiatowego w Myślenicach przy ul. M. Reja 13
  2. Po otrzymaniu informacji przez system EKS/TURBOEWID że operat techniczny został zweryfikowany pozytywnie Wykonawca kontaktuje się telefonicznie /tel. tel. kontaktowy: 12 27 49 306/ celem ustalenia daty odbioru w tym dnia i godziny
  3. Wykonawca prac geodezyjnych i kartograficznych dokonuje w banku opłaty lub realizuje przelew internetowy oraz przedkłada potwierdzenie realizacji opłaty pracownikowi Wydziału Geodezji Kartografii i Katastru.
  4. Pracownik Wydziału Geodezji Kartografii i Katastru po sprawdzeniu dokonania opłaty za dokumentację geodezyjno-kartograficzną wydaje Przedstawicielowi Wykonawcy zamówioną dokumentację.
  5. W przypadku ewentualnych sporów sprawę rozstrzyga Kierownik Wydziału

 Geodezji Kartografii i Katastru – tel. 12 27 49 311

Procedura składania dokumentacji projektowych na narady koordynacyjne

  • Kompletną dokumentację projektową należy złożyć na dzienniku podawczym Starostwa Powiatowego w Myślenicach przy ul. M. Reja 13
  • Dalej po upływie 4 dni można kontaktować się telefonicznie z pracownikiem Wydziału Geodezji Kartografii i Katastru pod nr tel. 12 27 49 305 lub e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

informuje, że nie będą przyjmowane i rozpatrywane nowe sprawy.

Wszelkie informacje na temat spraw należących do właściwości Wydziału będą udzielane telefonicznie.

W sprawach już rozpoczętych strony będą przyjmowane po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.

Poniżej podajemy numery telefonów do osób merytorycznie zajmujących się poszczególnymi sprawami:

12 27 49 319 - geologia, odpady, karty wędkarskie, rejestracja sprzętu pływającego służącego do połowu ryb, nadzór nad spółkami wodnymi
12 27 49 320 – kierownik, gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa i Powiatu
12 27 49 321 - gospodarka mieniem Powiatu, wywłaszczenia i zwroty wywłaszczonych nieruchomości, czasowe zajęcie nieruchomości, odszkodowania za grunty zajęte pod drogi publiczne
12 27 49 322 – regulacja stanu prawnego dróg powiatowych, gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa
12 27 49 323 – emisja do atmosfery, hałas, pola elektromagnetyczne, gospodarka leśna, łowiectwo, wydawanie zezwoleń na usunięcie drzew lub krzewów dla gmin, rejestracja egzotycznych zwierząt i roślin


Załatwiał będzie priorytetowo rezerwacje internetowe, następnie wydawanie stałych dowodów i adnotacji oraz praw jazdy (bilety B, C). Rejestracja pojazdów odbywać się będzie tylko w przypadku, gdy wcześniej wymienione zadania będą mogły być realizowane.

W przypadku ewentualnych sporów sprawę rozstrzyga Kierownik Wydziału Komunikacji pod numerem telefonu – tel. 12 27 44 501,

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


informuje, iż druki niezbędne do złożenia wniosku o wydanie orzeczenia
o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności mogą Państwo pobrać zarówno ze stronie internetowej, jak i z tablicy informacyjnej znajdującej się przed wejściem do Zespołu.

Wszystkie zapytania prosimy kierować wyłącznie drogą telefoniczną pod numerami: 12 372-76-67 lub 12 372-76-68 bądź e-mailowo:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Opłatę za wydanie karty parkingowej prosimy dokonywać tylko przelewem bankowym.