Od dnia 29.09.2023r. przestaje obowiązywać dotychczasowy druk Wniosku o wydanie karty parkingowej, ponieważ upłynął okres 90 dnia od dnia odwołania stanu zagrożenia epidemicznego wywołanego wirusem SARS-CoV-2.
W związku z powyższym Wniosek o wydanie karty parkingowej dla osoby niepełnosprawnej należy złożyć w siedzibie Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Myślenicach: ul. K. Wielkiego 5, pok. nr 2:
OSOBIŚCIE z wyjątkiem:
- osoby, która nie ukończyła 18 roku życia, za którą wniosek składają rodzice (rodzic) lub ustanowieni przez sąd opiekunowie (opiekun);
- osoby ubezwłasnowolnionej całkowicie pozostającej pod władzą rodzicielską, za którą wniosek składa jeden z rodziców;
- osoby ubezwłasnowolnionej całkowicie niepozostającej pod władzą rodzicielską lub osoby ubezwłasnowolnionej częściowo, za którą wniosek składa opiekun lub kurator ustanowiony przez sąd;
Wniosek jest podpisywany przez wnioskodawcę w obecności przewodniczącego zespołu albo osoby przez niego upoważnionej. W przypadku braku możliwości złożenia podpisu przewodniczący zespołu albo osoba przez niego upoważniona zamieszcza we wniosku adnotację o braku możliwości złożenia podpisu przez wnioskodawcę.
Do pobrania: