Wydawanie zezwoleń na wycinkę drzew lub krzewów dla gmin
Kategoria:
Wymagane dokumenty:
Wniosek na wycinkę drzew, zawierający informacje zgodnie z art. 83 ust. 4 ustawy o ochronie przyrody, w tym m.in.
- wyrys z mapy ewidencyjnej
- wypis z ewidencji gruntów
Miejsce złożenia dokumentów:
"POCZTA" - Starostwo Powiatowe, ul. Drogowców 2A, 32 - 400 Myślenice,
"OSOBIŚCIE" - dziennik podawczy; ul. Drogowców 2A, 32 - 400 Myślenice
Termin i sposób załatwienia:
- Wnioskujący składa wniosek o wycinkę drzew lub krzewów na dziennik podawczy Starostwa Powiatowego w Myślenicach,
- Wydział Gospodarki Mieniem Powiatu, Skarbu Państwa i Ochrony Środowiska wszczyna postępowanie na wniosek zainteresowanego,
- Wniosek jest sprawdzany przez pracownika wydziału pod względem wymagań odpowiednich przepisów prawnych;
- Decyzja jest podpisywana przez kierownika Wydziału Gospodarki Mieniem Powiatu, Skarbu Państwa i Ochrony Środowiska, działającego z upoważnienia Starosty Myślenickiego.
- 1 miesiąc (art. 35, art. 57 KPA /Dz.U.z 2018 r. poz. 2096 z późn. zm. /2 miesiące w przypadku spraw szczególnie skomplikowanych
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody / Dz.U. z 2018r. poz. 1614 z późn. zm./
Tryb odwoławczy:
Stronie niezadowolonej z wydanej decyzji przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. Podstawa prawna ustawa Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 z późn. zm.) art. 127-140
Inne informacje:
KOGO DOTYCZY :
- urząd gminy
OSOBA ODPOWIEDZIALNA :
- Wydział Mienia i Ochrony Środowiska