Rejestracja jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m

Kategoria:

Wymagane dokumenty:

Wszystkie wymagane dokumenty można znaleźć na stronie: https://interesant.reja24.gov.pl przy wypełnianiu wniosku o: rezerwację numeru/rejestrację jednostki/zmianę danych jednostki/odpis-wyciąg/wydanie wtórnika/zawiadomienie o zbyciu/zawiadomienie o nabyciu/wykreślenie z rejestru/

Termin i sposób załatwienia:

  • Wniosek wraz załącznikami należy złożyć elektronicznie przez platformę: https://interesant.reja24.gov.pl do której można zalogować się za pomocą profilu zaufanego,
  • Wydaje się dokument rejestracyjny na wniosek osoby zainteresowanej po uprzednim sprawdzeniu poprawności danych osobowych z wniosku i reszty załączników
  • Do 30 dni. Podstawa prawna: Rejestracja jachtów i innych jednostek pływających o dł. 24m (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1500 ) art. 9 ust. 3.

Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 12 kwietnia 2018  r. o  rejestracji jachtów i innych jednostek pływających o dł. do 24 m.. /t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1500/

Inne informacje:

KOGO DOTYCZY :

  • Osoba fizyczna

OSOBA ODPOWIEDZIALNA :

  • Wydział Mienia i Ochrony Środowiska

Program ochrony powietrza

Ikona chmury i linii symbolizujących smog – przycisk „Zanieczyszczenie powietrza”. Ikona mapy z zaznaczonymi obszarami – przycisk „Jakość powietrza w powiecie”. Ikona domu z napisem „czyste powietrze, zdrowy wybór” – przycisk „Program Czyste Powietrze”.