Odszkodowania za grunty zabrane pod drogi publiczne
Kategoria:
Wymagane dokumenty:
WYMAGANE DOKUMENTY :
- Wniosek strony złożony w terminie od 01.01.2001 do 31.12.2005
- Poświadczenie własności nieruchomości wg. stanu na dzień 31.12.1998
- Prawomocna decyzja Wojewody Małopolskiego o przejęciu nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa lub jednostek samorządu terytorialnego
Miejsce złożenia dokumentów:
- "POCZTA" - Starostwo Powiatowe, ul. Drogowców 2a, 32 - 400 Myślenice
- "OSOBIŚCIE" - dziennik podawczy; ul. Drogowców 2a, 32 - 400 Myślenice
Opłaty:
wolne od opłaty skarbowej
Termin i sposób załatwienia:
Zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Tekst jednolity 2000r. Dz. U. Nr 98 poz. 1071 z poźn. zm.)
Podstawa prawna:
Art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną. (Dz. U. Nr 133 poz. 872 z poźn. zm.)
Tryb odwoławczy:
Stronie przysługuje prawo wniesienia odwołania do Wojewody Małopolskiego w Krakowie, ul. Basztowa 22, za pośrednictwem Starosty Myślenickiego w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
Inne informacje:
OPIS SPRAWY / ZADANIA :
Prowadzenie spraw związanych z ustaleniem odszkodowań za nieruchomości przejęte na rzecz Skarbu Państwa lub jednostek samorządu terytorialnego w trybie art. 73 ustawy - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną
KOGO DOTYCZY :
Osoby fizyczne i prawne będące właścicielami gruntu zajętego pod drogi publiczne (spadkobierców tych osób), które złożyły wniosek o odszkodowanie w terminie 1.01.2001 - 31.12.2005 r.
OSOBA ODPOWIEDZIALNA :
Wydział Mienia i Ochrony Środowiska